Personeel
Zaken rondom personeel wil je het liefst goed geregeld hebben zodat je er geen omkijken naar hebt. JAN© ontzorgt en adviseert, zodat jij je op een goed team kunt focussen.
Hiermee helpt JAN© je verder:
Personeelszaken: geregeld
Of het nu om twee of tweehonderd medewerkers gaat: personeel vraagt tijd en aandacht. Hoe regel je dat en hoe leg je personeelszaken goed vast? Bij dit soort vragen, of over het functioneren van personeel, is het fijn om een expert zoals JAN© naast je te hebben.
- persoonlijke personeelsadviseur
- coaching en teamontwikkeling
- personeelsadministratie strak geregeld
Salarisadministratie
In plaats van gedoe en chaos maakt JAN© van je salarisadministratie een geoliede machine. Salarisverwerking, aangiften loonheffingen en pensioenaangiften vinden op tijd plaats. Zo heb je er geen omkijken naar en heb je meer tijd om je op de onderneming te focussen.
- NIRPA gecertificeerd (Nederlands Instituut Register Payroll Accounting)
- strakke digitale vastlegging van alle personeelsgegevens
Online personeelszaken
Het kost vaak veel tijd: alle processen rondom personeel goed te regelen. Wanneer je gebruik maakt van JAN© Online salarissen heb je de mogelijkheid om de gehele HR-cyclus snel en slim vast te leggen, denk hierbij aan het verlof, het verzuim en de declaraties.
- in- en uitstroom proces volledig gedigitaliseerd
- eenvoudige toegang voor medewerkers via online portal of mobiele app
- professionele ondersteuning van een JAN© salarisadviseur
Verder komen als ondernemer?
JAN© staat voor je klaar!
Download de brochure over onze personeelsdiensten en zie wat JAN© voor jou kan betekenen.
Personeelsadvies
Hoe haal en houd je de juiste mensen binnen in een krappe arbeidsmarkt? Wat moet je doen als een medewerker niet functioneert of langdurig ziek wordt? JAN© adviseert op alle gebieden van personeel. Zo heb je altijd het beste team, nu en in de toekomst.
- opstellen HR-strategie en -beleid
- teamontwikkeling
- (leiderschaps)coaching
Pensioen
Zowel voor jou als ondernemer als voor je medewerkers is een goede pensioenregeling belangrijk. Het is de belangrijkste secundaire arbeidsvoorwaarde na het salaris. Het pensioensysteem is echter ingewikkeld en continu in beweging. JAN© helpt je er doorheen.
- inrichten en beheer collectieve pensioenregeling
- advisering van Ondernemingsraad
- hulp bij bepalen bedrijfstakpensioenfonds
Arbeidsrecht
JAN© staat ondernemers bij op alle fronten van het arbeidsrecht, waarbij we vooruit denken, preventief werken en risico’s beperken. Jouw belang als ondernemer staat altijd voorop.
- begeleiding in trajecten
- ondersteuning bij ontslag
- reviewen van arbeidsovereenkomsten
Onze specialisten helpen je graag verder:
Rosa is gespecialiseerd in subsidies en de WKR
“Ik kom uit een ondernemende familie en mijn oom heeft mij op jonge leeftijd laten proeven van het pensioenvak. Nu gebruik ik mijn kennis en ervaring om ondernemers en haar personeel te adviseren op het gebied van pensioen. Voor elke situatie is een passende oplossing en daar help ik graag bij.”
Mark is financieel planner en pensioenadviseur
“Het werk is hetzelfde als wat ik als advocaat deed, maar dan een stap verder. Er is meer ruimte voor betrokkenheid bij de klant, waardoor ik zaken tactisch kan benaderen en oplossen.”
Elizabeth is jurist en vakgroepeigenaar van JAN© Juristen. Ze is gespecialiseerd in arbeidsrecht, ondernemingsrecht, contractenrecht, huurrecht en migrantenrecht.
Klanten over JAN©
Sinds 2013 regelt JAN© accountants mijn financiële zaken, voor zowel de B.V.´s als privé, en dat bevalt prima. Deskundige medewerkers die altijd meedenken en zich goed kunnen verplaatsen in mijn situatie. Ook wordt alles duidelijk uitgelegd. Ondanks de afstand tussen Friesland en Weesp wordt alles goed geregeld en volgt er altijd snel antwoord op mijn vragen. Een accountant die ik iedereen kan aanbevelen!
- Aant Buisman
Koston Noord B.V.
Al vele jaren is JAN©, in de persoon van Harry Bontje, onze vaste en betrouwbare partner. In al die tijd is hij daarbij niet alleen uitvoerend geweest maar had hij een duidelijk adviserende en sturende rol. Maar met name dit laatste, lastige, jaar (2020) was JAN© voor ons van onschatbare waarde. Kennis van de subsidiemogelijkheden, steeds meedenken met budgetveranderingen, en de begeleiding bij een internationale Management Buy Out, zullen ervoor zorgen dat wij goed door de crisis heen komen.
- Jan-Willem Knol
PPS Imaging B.V.
Een van de fijnste dingen van de samenwerking met JAN©: bij vragen of problemen krijgen we altijd direct een reactie. En daarnaast zorgen we er gezamenlijk voor dat jaarlijks de cijfers binnen afzienbare tijd gedeponeerd kunnen worden.
- David Westerhof
Atabix Solutions BV
Dankzij JAN© hebben we goed grip op de cijfers van de onderneming via een management-dashboard. Maandelijks bespreken we samen met accountant Wim de cijfers. Hierdoor zijn we goed in control en kunnen we waar nodig bijsturen.
- Sander de Casparis
HC health
Ons resultaat uit samenwerken met JAN©: de overname van een concurrerende onderneming.
- Micha Hofstra
InstantDEG Steigerverhuur BV
Wat fijn is aan JAN©, is dat ze een transparante uitleg geven over de BOR en met je meedenken over een bedrijfsopvolgingsregeling. Daarnaast heeft JAN© gezorgd voor een vlotte afronding en deponering van de jaarstukken in het middelgrote segment.
- Jim Kampfraat
Impala B.V. en Wout's Tegelhandel B.V.
JAN© heeft ons volledig begeleid en ontzorgd tijdens de entiteits-wijziging van ons bedrijf. Jolanda is een accountant die meedenkt met de onderneming, analyseert wat er gebeurt, die adviezen geeft en daarmee het uiteindelijke resultaat weet te verbeteren.
- Henkjan Klop
Polderman B.V.
Neem contact op met JAN©
JAN© Accountants en Adviseurs is partner van ondernemend Nederland. Waar kunnen we jouw onderneming mee helpen?